2021 / Brandfilm

ORLO Watches

DATO:

May 26, 2021

KLIENT:

ORLO Watches

TYPE:

Brandfilm

Fra brandfilm til produktvideo - en komplet video-funnel til ORLO Watches

Det er efterhånden blevet naturligt, at video indgår som et led i et hvert brands digitale markedsføring. Dette skyldes, at video både performer bedre på sociale medier og at det er med til at højne brand-forståelsen samt genkendeligheden hos forbrugeren. Derfor er video et yderst effektivt medie til at forbedre et brands positionering og skabe bedre resultater i deres digitale markedsføring. Når det så er sagt, er det vigtigt, at der er en samhørighed mellem dit videomateriale og det led, det skal indgå i, i din digitale markedsføring. 

1. led: Opmærksomhed og engagement

Det første du ønsker at eksponere din kunde for er noget der vil fange deres opmærksomhed og give dem lyst til at engagere med dit brand. Derfor er det meget vigtigt at det ikke fremstår sælgende og at du samtidig får inkorporeret dit logo, således at du etablerer dit brand på en engagerende måde fremfor allerede nu at sælge dit produkt. I ORLO’s tilfælde har vi skabt en æstetisk og udfordrende fortælling om deres brand. It’s About Time er en fortælling om hvordan ORLO gerne vil være mere end bare et objekt til at fortælle tiden -  et forbillede for at tiden er vores vigtigste ressource og at vi skal reflektere over vores fortid for at kunne forandre nutiden. 

2. led: Interesse og overvejelse

I det næste led ønsker du at øge interessen for dit brand og samtidig forsøge at dreje den over på dine produkter, således at modtagerne vil begynde at oveveje et køb. Til dette har vi produceret fire kollektionsvideoer som hver især har omdrejningspunkt i en af ORLO's ur-kollektioner og de designmæssige tanker, der ligger bag disse. Videoerne blander et klassisk interview-format med close-up indstilinger af de forskellige ure i kollektionen, og skaber derfor både tillid til ejeren af ORLO og fører opmærksomhed hen mod de enkelte ure.

3. led: Konvertering

Når din forbruger er blevet eksponeret tilstrækkeligt til, at du har fået dem ind på hjemmesiden og lokaliseret, hvilke ure der har fanget deres interesse, så er det på tide at konvertere dem. I den forbindelse har vi lavet nogle 'dramatiske' produktvideoer i en mørk setting, som for alvor fremhæver detaljerne på det enkelte ur og sælger det til forbrugeren. Dette er en oplagt måde, hvorpå du igennem dynamisk retargeting kan give din modtager det sidste skub til et køb, når du allerede har lokaliseret det produkt, som de har vist interesse for.

Ønsker du også at forbedre dit brand og din digitale markedsføring? Og er du interesseret i at få et uforpligtende bud på, hvordan en video-strategi kunne se ud for jeres brand? Så kontakt os på 27793038 eller mail: kontakt@tk1.dk.